Livrare

Livrare produselor comandate pe www.onlineoutlet.ro se face doar pe teritoriul Romaniei.
In functie de ora la care a fost inregistrata comanda termenul de livrare este:
- pentru comenzile confirmate luni-vineri, pana la ora 14:00, livrarea se face in 1 sau 2 zile lucratoare; excepti fac produsele al caror furnizor este in afara Romaniei caz in care livrarea se face in 4-7 zile lucratoare;
- pentru comenzile confirmate luni-vineri, dupa ora 14:30, livrarea se va face in 2 sau 3 zile lucratoare;
- pentru comenzile inregistrate in zilele sambata-duminica, confirmate luni, livrarea se va face in 1 sau 2 zile lucratoare de la momentul confirmarii.

IMPORTANT: in cazul in care utilizator(clientul) a optat pentru plata cu cardul, termenul de livrare se calculeaza de la momentul in care este confirmata incasarea contravalorii comenzii in contul onlineoutlet.
Exista situatii exceptionale care fac imposibila respectarea termenului de livrare, inclusiv in timpul campaniilor speciale de vanzari.

Costuri de livrare
costul serviciului de livrare va fi afisat in cosul de cumparaturi, inainte de lansarea comenzii.
De TRANSPORT GRATUIT beneficiaza doar anumite produse.

PROCEDURI OBLIGATORII LA LIVRAREA PRODUSELOR
Produsele comandate prin website sunt livrate prin intermediul serviciilor de curierat rapid asigurate de catre onlineoutlet.

In ziua livrarii coletului, agentul firmei de curierat va contacta zlientul onlineoutlet prin e-mail/SMS sau telefon pentru a indica intervalul de livrare. In cazul in care agentul firmei de curierat nu reuseste contactarea clientului onlineoutlet, acesta va mai proceda la doua avizari succesive. Coletul va fi pastrat doar 5 zile lucratoare de la prima avizare.

In cazul in care, in urma tuturor avizarilor, coletul nu va putea fi predat clientului onlineoutlet din cauza refuzului de primire/plata a coletului sau din cauza imposibilitatii contactarii clientului onlineoutlet din culpa acestuia, onlineoutlet va anula comanda si va restrictiona accesul clientului onlineoutlet in vederea efectuarii unei comenzi ulterioare si/sau la anumite modalitati de plata a acesteia. Pentru a reactiva accesul, utilizatorul trebuie sa achite contravaloarea transportului pentru coletul nepredat, in valoare de 20 lei (inclusiv TVA), prin transfer bancar (ordin de plata) in contul indicat de onlineoutlet. In urma reactivarii accesului, urmatoarea comanda va fi acceptata de onlineoutlet numai prin plata produsului si a costului de transport in avans, prin una dintre urmatoarele modalitati de plata: plata online prin card bancar sau transfer bancar (ordin de plata).

La receptia coletului, primitorul trebuie sa verifice integritatea acestuia.

Primitorul coletului are dreptul de a nu accepta si de a nu plati contravaloarea coletului daca sesizeaza urme de deteriorare si/sau violare a acestuia (colet desigilat, colet deformat, colet rupt, colet umed sau cu urme de umezeala, etc.)

Toate mentiunile cu privire la eventualele probleme privind integritatea coletelor se vor face in scris pe AWB, in prezenta agentului firmei de curierat, sau se vor face pe un proces verbal de constatare care se va incheia impreuna cu acest agent. Doar in astfel de cazuri se poate refuza primirea si plata coletului. Orice reclamatii ulterioare cu privire la astfel de aspecte nu vor mai fi luate in considerare.

In termen de 24 de ore din momentul livrarii produsului, clientul onlineoutlet se obliga sa sesizeze in scris catre onlineoutlet, la adresa de email clienti@zimner.ro, lipsa oricarei "caracteristici obligatorii" a produsului, asa cum acestea sunt precizate mai sus. Lipsa acestei sesizari reprezinta confirmarea Utilizatorului ca produsul livrat a avut la momentul receptiei sale toate "caracteristici obligatorii" prezente.